سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
خاطره شد برام...
 
 
خاطره شد برام...
|

بچه ها جاتون خالی امروز یه تفریح کوچولو کردم...من نمیدونم چرا چند وقتیه این روح شیطنتم بیدار شده...امروز صبح داشتیم با مامانم پیاده از بیرون برمیگشتیم.مامانم عجله داشت و حسابی داشت تخته گاز میرفت.چند بار به شوخی بهش گفتم الان میری تو دیوار  ها!!!!ولی گوش نمیکرد...منم با خودم گفتم ا؟اینجوریه؟باشه دارم برات...عرضم به حضور دوستای گلم که این مامان خانوم ما همیشه خدا تو کیف دستیش شلوغ پلوغه و به اصتلاح از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش پیدا میشه منم با علم به این موضوع و با توجه به اینکه روح شیطنتم بیدار شده بود گوشیمو آروم از تو جیبم در اوردم و بدون اینکه بفهمه شمارشو گرفتم.مامانمم مجبور شد که بایسته تا از تو اون جمعه بازار کیفش گوشیشو در بیاره...تو این حین منم از فرصت استفاده کردم و بهش رسیدم و ازش جلو زدم.از اون طرف حواسمم بود که تا رفت گوشیشو جواب بده قطع کردم.اونم مدام میگفت اوه اوه حتما باباته و میخواد بگه چرا دیر کردید(آخه ساعت 12 ظهر بود).خلاصه وقتی گوشیشو پیدا کرد بعد از باز کردن درش دید شماره من افتاده.حالا منم داشتم جلو جلو واسه خودم میرفتم که حس کردم دیگه پشت سرم نیست...آروم عقبو نگاه کردم دیدم بعله...خانم با یه سیا سیا داره نگام میکنه.منو میگی حالا نخند کی بخند!!خودشم بعد از یه خورده وقت خندش گرفت .خلاصه از این که یه 5 دقیقه ای مامان خانم رفت سرکار بسیار بسیار خرسندیم...



UPin.ir Babylon 7.0.3R32 آموزش تعمیرات موبایل شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger) Microsoft Office 2010 آموزش کامل مراقبت از دهان و دندان مناسب برای همه سنین آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه خرید لاک ناخن ترک بازی Pro Evolution Soccer 2013 گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت0:29---21 دی 1391
سلام وب زیبای دارید خوشحال میشم بهوب منم سر بزنی.
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو
با عنوان i T و آدرس
vahidfalakdin.loxblog.ir لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر عنونی که دوست داشتی لینکت کنم


پرنسس
ساعت22:28---12 دی 1391
من میگم تو جدیدا روح پلیدت بیدار شده بگو نه!!!!

خخخخخخخخخخخپاسخ:خودمم قبول دارم...


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت14:37---11 دی 1391
قبول دارم...خیلی کیف میدهپاسخ:دمت گرم...هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : eli
تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
زمان : 12:6